2014. július 21., hétfő

42. nap: Buffalo Bill nyomdokaiban

A gátnál
Reggel búcsút intettünk a Yellowstone Nemzeti Parknak - igazán csodálatos napokat tölthettünk itt egyedülálló és különleges élményekkel és látványokkal. :)))
Természetesen a Yellowstone-ból kifelé, és a Sziklás-hegységen átvezető út is gyönyörű volt...
Első megállónk egy hatalmas gátnál volt. Ezután megérkeztünk Cody-ba, Buffalo Bill telephelyére, egy igazi vadnyugati városba. :) Egyszerűen hihetetlen volt! Az addig rendben, h vannak "kirakatvárosok", amelyeket berendeznek úgy, mintha.... DE!!!!! ez komolyan olyan volt, mintha az 1800-as években járna az ember, és itt az emberek még mindig komolyan úgy élnek..... Megdöbbentő volt!!!! A városkában bementünk az ingyenes cowboy múzeumba nézelődni. Délután - szintén Codyban - Rábukkantunk egy cowboy-csárdára. Már gondolkoztunk azon, hogy majd hol legyen az egész amerikai, és egyben a nagy utazásos búcsúesténk - mert szerettünk volna egy ilyet - de hamar megszavaztuk ezt a helyet ittlétünk lezáró, ünnepi momentumának. :) És nem bántuk meg!!!!!!!!!!!! :) Ez egy hihetetlenül autentikus "étterem" volt, tele eredeti, "archaikus" berendezéssel a lámpástól kezdve a bárszékeken keresztül a pisztolyokig. Az emberek western csizmában és
Zenészek az étteremben
 western kalapban ültek az asztaloknál és táncoltak a élő western zenére. Autentikusan bölényt és jávorszarvast ettünk - más nem is nagyon volt a menüben...... Egy felejthetetlen élmény volt. Köszönjük szépen! :)
A nap többi része intenzív vezetéssel telt....... Késő éjjel érkeztünk ez napi végcélunkhoz, ahol kétségbeesett szálláskeresésbe kezdtünk..... Nagyon hamar ismét egy full-extrás kempinget kaptunk nagyon jó áron. :) Képek.