2014. július 18., péntek

35. nap: Vasárnapi utazás

Úton
Reggel elköszöntünk Csabától – reméljük, találkozunk még!!! – és tovább indultunk. San Francisco külvárosában van egy magyar református templom; itt részt vettünk az istentiszteleten. IT után itt minden vasárnap van gyülekezeti ebéd. Erre nagyon kedvesen invitáltak minket is – csatlakoztunk a gyülekezethez, és ismét kedves ismeretségekben és beszélgetésekben lehetett részünk.Mai célpontunk a Yosemite Nemzeti Park volt. Tehát egyben a Csendes-óceántól is búcsút vettünk, és a Sziklás-hegység felé fordultunk. A parkba hegyes-dombos kanyargó szerpentin vezetett. Végre viszonylag hamar, még sötétedés előtt kezdhettünk sátorhelyet keresni! J A kempingek eléggé tele voltak, de végül
A medvebiztos láda
akadt egy hely az egyik legjobb kempingjükben!!! J Itt már sok maci él, ezért mindent, aminek szaga van, egy külön vas ládába kellett bepakolni. Sokat gondolkoztunk azon, h a szennyeseket is oda kell-e tennünk.... Az egész parkban olyan hihetetlenül finom fenyőillat lengedezett!!!!! Teljesen kábitó volt. J Végre a nyár is visszatért – és maradt éjjelre is! J