2014. július 18., péntek

38. nap: Salt Lake és közeledés Yellowstone-ba

Salt Lake
Délelőtt során igyekeztünk elintézni mindent, ami két kempingezés között szükséges lehet: mosás, fontos internetes dolgok, bevásárlás. Azt tudtuk előre, h a városra nem lesz időnk, de úgy döntöttünk, h a tavat megnézzük. Igazából ez a Salt Lake elég gusztustalan, büdös, antidekoratív dolog..... szóval ezzel gyorsan megvoltunk....
A nap második fele intenzív vezetéssel telt... Útközben Idaho Falls nevű városban álltunk meg. Úgy éreztük, szükségünk van valami meleg, főtt ételre....... találtunk egy nagyon helyi, nagyon autentikus étkezdét, ahol kipróbáltuk az aznapi menü.... ebben az államban a krumpli a fő étel........ még ajándékba is kaptunk egy plusz adaggal belőle..... :)
Végül itt kaptunk szállást :)
Elözetes terveinknek megfelelöen ennek a napnak a végére eljutottunk a Yellowstone Nemzeti Parkhoz!!!!!! :)))) Már nagyon késö volt és sötétedett... A parkhoz közeledve érdeklödni kezdtünk a környezö kempingekröl... Már minden hely csúnyán tele volt, csak elvétve akadt egy-két sátorhely olyan árakon, amennyit még szállodáért sem fizettünk volna ki..... Kezdtünk nagyon megijedni... A park bejáratánál megtudtuk, h a parkban is tele van már az összes kemping..... Kétségbeesetten fordultunk vissza, azzal az elhatározással, h körbejárjuk még egyszer a környéket.... Ééés képzeljétek!!!! Mindösszesen hat mérföldre a park bejáratától egy erdöben elrejtve találtunk egy szuper kempinget zuhanyzóval, konyhával, árammal és internettel végtelenül olcsón, sok üres hellyel, egy gyönyörü tó partján. (Utóbb kiderült, h két éve volt egy kis macis zür ebben a kempingben, és azóta küzdenek a vendégek visszacsábitásáért.... De mi örültünk a lehetöségnek és még túl is éltük. :) ).
Mindenki mondta, h a Yellowstoneban az éjszakák piszkosul hidegek, még nyáron is nulla!!!!! celsius fok körüliek.... Hááát ez igaz........ Én ettöl rettegtem elöre egész úton, de végül kibirtuk! :)))) Az ember mindig edzödik egy kicsit....