16. nap: Subway és érkezés Las Vegas-ba
|
Zion túra |
Éjjel nagyon meleg volt! :)))) Tama megint nyugtalan volt kicsit éjjel, mert az özikék közvetlenül a sátorunk mellett legelésztek, és Tama félt, h nehogy véletlenül ránk lépjenek... Tapssal és kulcscsörgéssel próbálta elhajtani öket, de persze ezek az állatok már immunisak minden emberi hangra...
Reggel összepakoltunk és elindultunk a híres Subway túrára, amelyre elözö nap regisztráltunk. :) Hááát.... Azért ahhoz, hogy az ember ránézhessen arra a kékeszöld kanyarulatra, ami minden reklámfotón rajta van, elöször le kell másznia a hegyröl a kanyonba, majd pedig pillanatonként váltakozó homokos-sziklás-vizes-gazos
|
Zion túra |
|
Zion túra |
folyómederben (egyáltalán nem jelölt, kiépitetlen úton) 4 mérföldet kell bukdácsolnia.... Aggódtunk kicsit, h vajon jó helyen-úton vagyunk-e, de kb. 2 óra járkálálás után találkoztunk emberekkel, akik megnyugtattak minket. Végül megérkeztünk az alagútszerű képződményhez, amihez széles vizfolyás vezetett (benne kisebb-nagyobb medencékkel). A viz szép tiszta volt - és kicsit hideg. A vizfolyáson felfelé könnyű volt menni, de lefelé én össze-vissza csúszkáltam... Tama megkért, h fogjam a törülközőjét, de ahogy belecsúsztam a vizbe, az is csuromvizes lett... Tama -miután összeszedett engem - számonkérően kérdezte, h most mibe fog törülközni; persze mindezt tettetett durcival - tehát rengeteget nevettünk és hülyéskedtünk. :)))) Az idő nagyon eltelt, és még elöttünk állt az egész visszaút, a végén a hegymászással... Ráadásul a navigáció is kérdéses volt, mert a regisztrációnál a lelkünkre kötötték, h majd azt az egyet jegyezzük meg, h hol csatlakoztunk be a folyómederbe, mert majd ugyanott kell kimásznunk... Persze ezt elfelejtettük, de végül minden gond nélkül megtaláltuk. Ez egy igazi vadregényes túra volt - örülünk, h itt maradtunk. :)
|
Zion túra |
Még ezen a napon át kellett vezetnünk Las Vegas-ba. Késő este hulla fáradtan, kiránduló nyomokkal magunkon megérkeztünk a szállodába... Ahol közölték velünk, h mivel elözö nap nem érkeztünk meg, törölték a szobafoglalásunkat, nincs szobánk... Úúúúúúúúúúúúúúúgy felhúztak............ Mondtam persze, h beszéltem velük telefonon, azt mondták, h minden ok, nyugodtan jöhetünk egy nappal később. Erre a pasi bájgúnár vigyorral közölte velem, h szte nem beszéltem velük, tudok-e egyáltalán egy nevet mondani, h kivel beszéltem. Persze tudtam, mert már megtanultam itt, h ilyen dolgokat meg kell jegyezni..... Erre mélyebben elkezdett kutakodni a számitógépben, aminek eredményeképpen feljött egy ablak, miszerint elősző nap óta be vagyunk csekkolva...... természetesen feltettük neki a kinos kérdést: "Mégis ki van becsekkolva a nevünkön tegnap óta - már csak arra az esetre is, ha
|
Subway |
esetleg olyan dolgokról kapnánk majd számlát, amikhez közünk sincs????".A pasi tök hülyének nézett minket, mondta, h ez nemigy van, de nem mondta el, h akkor hogyan van.... Persze a gépben nem volt benne az a jegyzet, amit tegnap elvileg beirtak..... A pasi botrányosan viselkedet; minden mondatunkat háromszor félbeszakitotta, arcokat vágott és mosolyogva közölte, h nekünk nincs szobánk...... Egy idő után eljutottunk vele odáig, h azt már nem tudta letagadni, h beszéltem velük előző nap. Ekkor azzal jött, h az a baj, h az ügynökséget - akiken keresztül a foglalás történt, akiket mindig "használunk" - nem hivtam fel előző nap. Természetesen velük is beszéltünk előző nap - annak ellenére, h a szálloda szerint ez még előző nap nem volt szükséges..... Ezt is nehezen fogta fel, de bemutattuk erről a beszélgetésről is a "bizonylatot". Erre közölte, h nem jelent semmit, ha beszéltünk az ügynökséggel, mert, h a policy Mindez természetesen kemény vitákba és percekbe telt......... Mondtuk, h szeretnénk beszélni a főnökével. Persze ezt nem engedte meg, azt mondva, h ő a frontdeszk főnöke. Ekkor a pasi felháborodva közölte velem, h én ne beszéljek vele úgy - mindösszesen határozottan ismételgettem, h ez az ő hibájuk, ezért nekik kell
|
Zion túra |
rendbetenniük - , mert h ő nem erre kapja a pénzét.... Ekkor elmondtam neki, h én vagyok a vendég és ő arra kapja a pénzét, h engem kiszolgáljon, és ha még supervisor is, ahogyan állitja, akkor felelős a munkatársai munkáiért és hibáiért is...... Végül kinyögte, h nincs szabad szobájuk - de a mi hibánk, h buktuk a foglalást - és ha akarunk, menjünk haza vele és aludjunk nála....... Mi csoda??????????????????? Még ott beszélgettünk egymással egy ideig, aminek következményeképpen felajánlotta, h felhiv egy másik szállodát és mindenféle felár nélkül kerit nekünk szobát...... Már éppen kezdtünk izgulni, h milyen putriba fognak minket mindezek után elhelyezni...... Amikor hirtelen telefonált egy vendég amiatt, h lemondja az aznap este kezdődő foglalását -
|
Subway |
mellesleg ez alatt az egy óra alatt, amig próbáltunk becsekkolni, elég sok vendég érkezett feldultan a pulthoz különböző okok miatt (pl.: miért terheltek bizonyos összegeket a kártyájukra, miért nemolyan a szoba, mint amilyet foglaltak... stb.). A pultos fickó egy szót sem szólt, csak becsekkoltatott minket ebbe az éppen megürült szobába...... Egyébként ennek a szállodának négyféle részlege van - természetesen mi eredetileg a legolcsóbba foglaltunk egy pici szobát, de éppen a legdrágább részlegből ürült meg egy szép nagy lakosztály.... tehát onnantól kezdve, h végül mégiscsak kaptunk szobát - 12-szer drágábbat, de persze felár nélkül - nagyon jó dolgunk volt..... Nagyon fáradt voltam, de ez az eset annyira felhúzott, h alig birtam elaludni...... Valahogy ez az, amit nem szeretek Amerikában.....
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése